faq:mozilla-thunderbird
Nastavení Mozilla Thunderbird
Při nastavování poštovního programu Mozilla Thunderbird postupujte prosím takto:
- spusťte poštovní program Mozilla Thunderbird
- v menu klikněte na “Nástroje” a vyberte “Nastavení účtu”
- klikněte na tlačítko “Přidat účet”
- vyberte “E-mailový učet”
- klikněte na “Další”
- do prvního pole s názvem “Vaše jméno” zadejte své jméno
- do druhého pole “E-mailová adresa” zadejte vaši adresu
- klikněte na “Další”
- ponechte volbu “POP3”, do pole “Příchozí server” vložte adresu “pop3.unihost.cz”.
- do pole “Odchozí server” vložte adresu “mail.unihost.cz”
- klikněte na “Další”
- překontrolujte zda je v poli “Jméno uživatele” zadáno vaše uživatelské jméno = e-mailová adresa
- v poli “Jméno uživatele pro odchozí server” je nutné mít vyplněno uživatelské jméno ve stejném tvaru jako v poli “Jméno uživatele”.
- klikněte na “Další”
- v poli “Název účtu” ponechte automaticky vyplněnou adresu
- klikněte na “Další”
- pokud si nepřejete stáhnout obsah Vaší schránky automaticky po dokončení nastavení účtu, zrušte zatržení volby “Stáhnout zprávy nyní”
- klikněte na tlačítko “Dokončit”
Tím je dokončeno vytvoření účtu pro výběr pošty ze serveru UniHost.cz. Je však nutné ještě nastavit server pro odesílání pošty.
- v levém menu klikněte na položku “Server odchozí pošty (SMTP)”
- v pravé části označte Váš vytvořený účet a klikněte na “Upravit”
- zaškrtněte volbu “Použít jméno a heslo” a do pole “Jméno uživatele” zadejte vaše uživatelské jméno.
- u položky “Použít zabezpečené spojení (SSL)” zaškrtněte “Ne”
- klikněte na tlačítko “Ok”
Po dokončení nastavení, doporučujeme zapnout SSL šifrované přenosy zpráv.
- na kartě “Nastavení účtu”, vyberte položku “Nastavení serveru”
- vpravo u položky “Použít zabezpečené připojení SSL” vyberte položku “SSL”
- klikněte na tlačítko “Ok”
Gratulujeme, tímto byl úspěšně vytvořen účet v poštovním programu Mozilla Thunderbird.
faq/mozilla-thunderbird.txt · Last modified: by 127.0.0.1